Hogy minél pontosabb elérési adatokkal tudjunk szolgálni a Jovital C Duo kampány elérésére vonatkozóan, kutatást végeztünk az Ad5 hálózat véletlenszerűen kiválasztott 10 fitnesztermében.
- Kutatás jellege: kérdőíves kutatás
- Vizsgált időszak: 2014. május 5 – június 5.
- Kutatásban résztvevő személyek száma: helyszínenként 100 fő, összesen 1.000 fő.
A vizsgált fitnesztermekben a férfi:nő arány 56:44%
Főbb eredmények:
- A válaszadók minimum két alkalommal néztek rá a Jovital C Duo hirdetésre, és átlagosan négyszer tekintették meg azt.
- Az összes megkérdezett több mint fele állította, hogy végigolvasta a hirdetést.
- A megkérdezettek 68%-a naponta szed valamilyen C-vitamint.
- A megkérdezettek mennyit költenek havonta átlagosan C-vitaminra?