Jovital C Duo

Category
Ad5 kampány
About This Project

Hogy minél pontosabb elérési adatokkal tudjunk szolgálni a Jovital C Duo kampány elérésére vonatkozóan, kutatást végeztünk az Ad5 hálózat véletlenszerűen kiválasztott 10 fitnesztermében.

  • Kutatás jellege: kérdőíves kutatás
  • Vizsgált időszak: 2014. május 5 – június 5.
  • Kutatásban résztvevő személyek száma: helyszínenként 100 fő, összesen 1.000 fő.

A vizsgált fitnesztermekben a férfi:nő arány 56:44%

 

Főbb eredmények:

  • A válaszadók minimum két alkalommal néztek rá a Jovital C Duo hirdetésre, és átlagosan négyszer tekintették meg azt.
  • Az összes megkérdezett több mint fele állította, hogy végigolvasta a hirdetést.
  • A megkérdezettek 68%-a naponta szed valamilyen C-vitamint.
  • A megkérdezettek mennyit költenek havonta átlagosan C-vitaminra?